اولین جشنوارهء اینترنتی انجمن ادبی سخن
ادارهء انجمن ادبی سخن ادارهء انجمن ادبی سخن


 

انجمن ادبی سخن اولین مشاعره/جشنوارهء اینترنتی را به نام "نگین سخن" برگذار ساخت که به تاریخ اول دیسمبر سال 2010 آغاز و به تاریخ نهم جون سال 2011 خاتمه یافت.  فراخوان به خاطر این مشاعره برای مدت دو ماه ،یعنی از اول دیسمبر سال گذشته الی آخر جنوری سال روان، ادامه داشت. از شعرای عزیز تقاضا شده بود که روی موضوع "بهار" شعر سروده ،و شعر خود را جهت اشتراک به آدرس انجمن ادبی سخن بفرستند.  اشعار ارسالی از لحاظ سن شعرا به دو بخش تقسیم شده بود، یعنی اشعار  شعرای زیر سن 40 و اشعار شعرای بالای سن 40.  آقایان عبدالسلام شایق فراز، ولی سرخابی، و اقبال رهبر توخی داوران این  مشاعره بودند. 

 سرانجام، داوران بعد از تدقیق و بررسی، دو برندهء زیر سن چهل و دو برندهء بالای سن چهل را انتخاب کردند.  اعلان اسمای برنده گان "نگین سخن" و اهدای تقدیرنامه ها به تاریخ نهم ماهء جون از تلویزیون جهانی آریانا افغانستان برنامهء روزنهء خانم ذکیه کهزاد صورت گرفت.

برنده گان "نگین سخن" در بخش شعرای زیر سن چهل عبارت اند از بانو صنم عنبرین و آقای مسعود زراب و برنده گان "نگین سخن" در بخش شعرای بالای سن چهل عبارت اند از خانم راحله و آقای ربانی بغلانی.  انجمن ادبی سخن " این موفقیت را برای برنده گان "نگین سخن" صمیمانه تبریک عرض نموده و برای ایشان موفقیت های بی پایان تمنا میدارد. همچنان از همه اشتراک کننده گان، که بیشترین از امریکا، کانادا، اروپا، و افغانستان بودند، نهایت شکرگزاریم.  ضمنآ از تمام وبسایت ها و برنامه های تلویزیونی که در تبلیغات این امر با ما یاری نموده اند صمیمانه سپاسگزاریم.    

www.afghan-sokhan.com

 

 


 


June 23rd, 2011


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها